Opis
Telefon koji Vam prestavljamo zadovoljava dvostruke standarde:
- tehničke standarde koji propisuju ugradnju telefona u lift
- standarde (ADA) donešene 1992. god. koji propisuju tehničke uslove za korišćenje telefona od strane lica sa invaliditetom koje putuju liftom.
Telefon je konstruisan da obezbedi brzu i jednostavnu komunikaciju sa analognim telefonom preko telefonske centrale. U tom cilju, pozivne table imaju samo dva tastera. Jedan taster služi da putnik u liftu dobije određenu informaciju pritiskom na taster „INFO“, dok drugi taster „HELP“ služi da pozove u pomoć. Na prvom tasteru se programiraju tri pozivna broja, dok se na drugom broju programira maksimalno pet brojeva za poziv u pomoć.
Pritiskom na taster, ciklično se zovu programirani brojevi. Podizanjem slušalice, kratka snimljena glasovna poruka saopštava lokaciju (mesto lifta) sa koje je poziv upućen i zatim prenosi govor koji saopštava putnik lifta. Uspostavljanjem veze, pali se lampica na tabli koja upozorava osobu u liftu da je veza uspostavljena – zbog ADA standarda i veličina slova na pozivnoj tabli ispunjava pomenute standarde.
Veza koja se ostvaruje je dvosmerna hands-free veza.
Takođe, pozivanjem lokala (lifta) na koji je priključen telefon u liftu veza se ostvaruje automatski bez potrebe saglasnosti putnika u liftu.
Kompletno napajanje telefona je iz telefonske centrale i nema potrebe za dodatnim napajanjem. Programiranje telefona se ne gubi iz memorije ako dođe do prekida veze ili gubitka napajanja sa telefonske centrale.
Kompletno programiranje i setovanje telefona se vrši daljinski uz šifru sa bilo kog telefona koji je takođe povezan preko telefonske centrale.
Sistem može da šalje informacije ka centralnoj stanici za monitoring koja nadgleda viša hiljada telefona koji služe za poziv u pomoć